In 1999 begonnen twee broers (Van der Zee) aan een avontuur, vanuit Hengelo. Beide hadden al veel ervaring opgedaan in de financiële dienstverlening. Sterker nog, het was er met de paplepel ingegoten. Hun vader was namelijk al verzekeringsagent. De doelstelling was om in Twente een paar duizend totaalrelaties te werven. Eerlijkheid en kwaliteit waren daarbij de kernbegrippen. Internet en e-mail waren nog niet zo sterk vertegenwoordigd dus relaties werden thuis bezocht, aan de keukentafel. We gaven adviezen en bemiddelen in hypotheken, levensverzekeringen, schadeverzekeringen en leningen. Al snel moest de buitendienst uitgebreid worden en er kwam een binnendienst om het serviceniveau en onze bereikbaarheid voor onze relaties te borgen. Binnen een paar jaar werd door aanzeg, telemarketing en grote aantallen folderverspreidingen de doelstelling bereikt. In het Twentse was er echter veel concurrentie.
We besloten daarom onze dienstverlening vanaf 2002 landelijk op te zetten. Door onze kernwaarden en landelijke dekking vielen we op bij grote verzekeraars. Ze vroegen ons portefeuilles van hen te beheren. Omdat de kilometers (soms wel 90.000 per jaar) per adviseur groeiden zochten we naar nevenvestigingen in het land. Vanaf 2004 volgden er tientallen overnames van kleine tot grote financieel dienstverleners. Op deze manier verkregen we vestigingen in Assen, Dalen, Eindhoven, Rotterdam en Den Bosch.
Ook nu groeien we nog zowel autonoom als met behulp van overnames. Onze kernwaarden zijn gelijk gebleven, maar eromheen is veel veranderd. Internet is een belangrijke rol gaan spelen. Veel gaat digitaal, maar gelukkig is het persoonlijke (telefonische) contact blijven bestaan en ook het huisbezoek. Financiën draait immers helemaal om vertrouwen.
Vanaf 2008 is de tweede generatie aangetreden. Volledig gediplomeerd en met kennis van de hedendaagse techniek en mogelijkheden geven ze stuur aan VDZ. Nee, niet vanaf het begin in een gespreid bedje. Eerst elders diverse stages en daarna van onderaf beginnen. Alle lagen en disciplines van een bedrijf leren kennen. Om respect en waardering te krijgen ga je harder werken dan een ander. Doel een tevreden klant. Kortom; bewijzen dat je geschikt bent voor je klanten en voor je collega's. De huidige mix van dynamische energie, ervaring en wijsheid maken ons sterk.
Overname van de portefeuille van DBV Verzekeringen met meer dan 50.000 relaties.
PolisZekerheid is een service-overeenkomst waarin een jaarlijks, telefonische APK op het verzekeringspakket door deskundige medewerkers en excellente schadebehandeling door specialisten worden geborgd.
Best Bestede Uurtje, we namen het initiatief een bestaande verzekeringsrelatie proactief te adviseren over zijn bestaande producten en extra financiële mogelijkheden. We overbrugden de afstand tussen de soms complexe financiële producten en de beperkte tijd die de normale man/working class hero kan besteden om zich hierin te verdiepen.
Grote Geldschoonmaak. We stellen vast dat veel van onze relaties zich niet realiseren dat ze onnodig teveel rente betalen op creditcard, roodstanden en postorders. Ook autoleningen zijn lang niet altijd even gunstig. Met een aansprekende beeldspraak dagen we ze uit na te denken over de opzet van hun financiën.
Overname van de reisportefeuille van OAD, 31.000 relaties.
De financiële dienstverlening wordt nu ook opengesteld voor zakelijke klanten.
Tot en met 2018 is VDZ doorgegroeid naar ruim 400.000 relaties.
Volgens het Nibud stijgen de vaste maandelijkse kosten steeds verder. Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld +50% (!) van het inkomen opgaat aan maandelijkse kosten. We willen alle vaste lasten en grote huishoudelijke uitgavens goedkoper en betaalbaarder maken voor onze klanten en andere huishoudens in Nederland! Daarom startten we Jawel.
Vanaf 2018 hebben we gebouwd aan Jawel.nl een nieuwe entiteit waar onze relaties gebruik van kunnen maken om te besparen op vaste lasten of gebruik kunnen maken van collectiviteiten en de kortingen in prijs en betere voorwaarden die daar vaak bijhoren.
In 2019 bestaan we 20 jaar en dit is dan ook het jaar dat we met gepaste trots onze nieuwe merk voor en door onze klanten introduceren; Jawel.nl.
Samen met 405.923 klanten en onze 43 support-medewerkers in actie voor het beste aanbod én persoonlijk advies.
Met gelijke kernwaarden; eerlijkheid en kwaliteit gaan we er de komende 20 jaren ook weer volledig voor om onze relaties te adviseren en ontzorgen!
Wilt u graag een persoonlijk gesprek bij u aan de keukentafel. Dat is uiteraard mogelijk, en is in sommige gevallen ook zeer begrijpelijk!
Als u zich aanmeldt, dan bellen wij u op en kan er een afspraak gemaakt worden.
MELD U NU AANHet is hoog tijd voor extra actie!
Daarom starten wij een landelijk platform voor bestaande- en nieuwe klanten, waarmee zij hun vaste lasten op een eerlijke en duidelijke manier kunnen verlagen, de voorwaarden kunnen verbeteren en/of meer zekerheid kunnen realiseren bij polissen, pensioen en andere persoonlijke geldzaken.
Samen met onze ruim 40 experts en 405.923 huishoudens staan wij sterk om de beste deals- en voorwaarden te onderhandelen. Met 20 jaar ervaring hebben wij een netwerk opgebouwd waarmee we onze klanten naar alle tevredenheid ondersteunen op alle mogelijke persoonlijke geldzaken!
Schroom niet, bel of e-mail gerust. We geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.
MELD JE NU AAN