We doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen bij uw geldzaken. Mocht het desondanks toch voorkomen dat u niet tevreden bent over onze services, dan kunt u een klacht bij ons melden.
Noteer in uw brief de volgende gegevens: uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent. Geef een duidelijke omschrijving van uw klacht en vermeld eventueel het betreffende contractnummer. Stuur ook (kopieën van) documenten en eventuele correspondentie mee die voor uw klacht van belang zijn.
ls u de klacht instuurt, ontvangt u binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging. Binnen 14 dagen kunt u onze inhoudelijke reactie verwachten.
Wij zullen er alles aan doen om uw klacht op te lossen. Komen we niet tot een oplossing, dan kunt u uw klacht binnen drie maanden voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl)
Stuur uw klacht naar:
Jawel.nl
t.a.v. de Directie
Hazenweg 110
7556 BM Hengelo
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.